Tomorrow Tastes Mediterranean arriba a Barcelona a mitjans d’octubre

· · · Tomorrow Tastes Mediterranean arriba a Barcelona a mitjans d’octubre

El 15 i 16 d’octubre d’aquest 2019 se celebra a Barcelona el Tomorrow Tastes Mediterranean, la primera conferència per ajudar a les empreses del món de la restauració a comprendre millor els principis culturals, de salut i sostenibilitat de la dieta mediterrània. Això es fa amb la voluntat que el sector alimentari pugui crear menús i productes adequats a les necessitats dels consumidors del segle XXI. 

Aquesta conferència és una iniciativa de la Universitat de Barcelona i de The Culinary Institute of America, que adreça a les empreses i professionals del sector alimentari. Importants xefs i acadèmics de la regió mediterrània, com Maira Bes Rastrollo o Joan Roca, seran ponents al Tomorrow Tastes Mediterranean, i on també crearan plats saludables, sostenibles i gustosos.

 

Adquireix ja les teves entrades AQUÍ.

 

En aquesta primera edició de Tomorrow Tastes Mediterranean la dieta mediterrània és la protagonista, però saps per què?

Doncs per ser coneguda com una de les maneres més delicioses i saludables d’alimentar-se. Els seus beneficis per a la salut física i mental han estat demostrats per científics de tot el món durant dècades, tot i això no sempre se segueixen correctament els seus principis dietètics saludables. 

I és aquí on entra el perquè de Tomorrow Tastes Mediterranean i el com podem aconseguir que la dieta mediterrània compleixi amb els principis culturals, de salut i de sostenibilitat que la caracteritzen. I preguntes com…

  • Com mostrem que els seus principis nutricionals i de sostenibilitat són aplicables a la manera d’alimentar-se del s. XXI?
  • Com dissenyem productes alimentaris que es corresponguin amb les aspiracions i necessitats dels consumidors? 
  • I quines són aquestes aspiracions? 

 

Tomorrow Tastes Mediterranean revisarà totes aquestes qüestions, entre d’altres, per proporcionar les estratègies de negoci i culinàries necessàries per posicionar-se en les noves generacions de consumidors, que reclamen opcions de menú bones, saludables i sostenibles.

 

 

Article extret de rsvp

Altres notícies d’interès

2019-09-27T11:16:12+00:00